تحولات لبنان و فلسطین

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 1020491

سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با تأکید بر فرهنگ تخصص و مهارت گفت: نیروهای فرهیخته سازمان با توانمندی ذهنی بالا باید در تبدیل سازمان به یک سازمان تقاضامحور و مشارکت جو، نقش آفرینی کنند.

فرهنگ تخصص و مهارت باید تقویت شود

غلامحسین محمدی،با اشاره به ضرورت تغییر پارادایم برای تبدیل شدن سازمان آموزش فنی و حرفه ای  به قطب مهارتی، گفت: نیروهای فرهیخته سازمان با توانمندی ذهنی بالا باید در تبدیل شدن این  سازمان به یک سازمان تقاضا محور و مشارکت جو، نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه بدون تغییر پارادایم، حتی دو برابر شدن بودجه هم لزوماً نمی‌تواند تضمین کننده ارتقا سازمان باشد، گفت:جذب مدرسان خبره، توسعه زیرساخت‌ها، استفاده از ابزار و فنون ارتباطات و برندینگ، کار منسجم مبتنی بر گفت‌وگو و تعامل با شرکا اجتماعی از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌ها برای تحول در سازمان است.

تأکید بر فعالیت و تأثیرگذاری شورای عالی نظام فنی و حرفه‌ای، شکل‌گیری نظام صلاحیت حرفه‌ای در چهارچوب اقتصاد دیجیتال، استفاده حداکثری از ماتریس ظرفیت آموزشی کشور و حرکت به سمت تنظیم‌گری از دیگر مهم‌ترین موضوعاتی بود که سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور درباره آن سخن گفت.

وی افزود: مدیران استانی باید به جای اداره صرف، همراه رأس سازمان در انجام مأموریت‌ها باشند و با توجه به برنامه‌ریزی برای استانی شدن بودجه‌ها، با این رویکرد از مدیران استان‌ها حمایت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.